Post by sayflunorimun on Mar 6, 2022 3:53:24 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Ninja Turtles: Legends ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Ninja Turtles: Legends IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ salli huijaukset ▞▞▞
▞▞▞ Ninja Turtles: Legends 2022 version ▞▞▞
Paras kännykkä peli!
Tämä peli sisältää lähes kaiken tyyppisen kaupallistamisen, jonka voit kuvitella. Ensiluokkaisesta valuutasta ryöstölaatikoihin ja järjettömään energiajärjestelmään. Erityisesti sankarimerkit: Haluatko tietyn hahmon? Keräät 70 tokenia, ja "korttipakkauksilla" on pieni mahdollisuus antaa yksi kerrallaan. Laske rahat sillä. Kaikki on suunniteltu erityisesti saadaksesi rahasi. Välitä tämä.
Hyvä peli, mutta yksi asia askarruttaa minua hieman, tarvitsemme vakavasti lisää hahmoja tähän peliin, en edes välitä, jos se on 1 hahmo kuukaudessa, ole hyvä ja laita hahmoihin enemmän vaihtelua, siinä kaikki. pyydä, jos et pyörtynyt tätä lukiessasi, kiitos. -Jacob A. Rorick
Mielikuvitukseton klooni tehty huonosti. Sarjakuvagrafiikka on siistiä. Pelannut paljon näitä pelejä, eikä se luultavasti ole pahin. Riittävän lähellä kuitenkin. En voi edes nähdä saamattomien hahmojen kykyjä nähdä, kannattaako niiden avaaminen... mikä vie paljon aikaa. Parempi käyttää aikaa toisen työn hankkimiseen säästääksesi sitä, kun joku kyllästyy ps5:ään.
Bubble Witch 3 Saga पहेली nys
En anna minulle esineitäni, kuten korttipakkauksia tai Daley-palkintoja, tämä peli on roskaa ajanhukkaa
En ole kuullut mitään ääntä ollessani keskellä tappelua. On todella ärsyttävää, että se on ollut näin siitä lähtien kun muistan useilla laitteilla...
Se on hyvä peli, mutta ongelma on, että sitä on vaikea edetä ja 8t tulee lopulta liian toistuvaksi
Ei pysty hyökkäämään. Kosketusohjaus ei toimi kunnolla. Pelasin tätä peliä vuosi sitten ja latasin sen uudelleen pelatakseni sitä uudelleen. Ärsyttää niin, että kosketus ei toimi kunnolla.
Ninja Turtles: Legends பாத்திரமேற்று விளையாடுதல் mllc
hauska peli, paljon pelihahmoja ja paljon palkintoja. Ainoa ongelma on, että peli ja tausta olivat parempia, kun peli ilmestyi ensimmäisen kerran. Muuten hyvä peli.
Peli ei salli minun pelata pvp:tä, joka kerta kun menen otteluun, se kaatuu ja minun on käynnistettävä se uudelleen. Lasketaan myös menetykseksi, joten en voi käyttää merkkejä uudelleen muutamaan tuntiin. Se on hyvä peli, mutta valitettavasti et voi saada uusia hahmoja, jos et voi osallistua turnauksiin
Minulle tapahtuu jotain outoa, koska minulla on täydet yhteyspalkit ja se kehottaa tarkistamaan internetyhteyteni
Rakastan tätä peliä pelkästään siksi, että olen TMNT-fanaatikko. Jos siinä ei olisi kilpikonnia, kyllästyisin helposti.
Hyvä peli, mutta ei paras
Upea peli, hieman jauhaa, jos et halua käyttää rahaa
Varmaan ihan hyvä😉
Olisi parempi, jos minun ei tarvitsisi jatkuvasti avata ja sitten sulkea jatkuvasti esiin tulevaa "ilmaista kokeiluversiota" -tarjousta.
Voisi helposti ansaita enemmän tähtiä. Tämä on hauska peli. Mutta minusta tuntuu, että edistyessäsi se ei ole tasaista asteittaista etenemistä. Tasot näyttävät menevän helposta mahdottomaksi yhdessä vaiheessa. Daily Quest on täydellinen esimerkki tästä. Myös alussa voit nostaa tasoa tasaiseen tahtiin. Näyttää siltä, että 10-vuotiaana se käytännössä tulee umpeen. Ellei tässä ole tarkoitus houkutella vain lyhytaikaisia pelaajia, sanon, että tällaisia asioita on muutettava. Poistettu. Näkemiin toistaiseksi. Ehkä paha antaa sille uusi tapa.
Käytän s10-lappua ja näytön kalibrointi on poissa noin 2 cm vasemmalla, johon voisi tottua. Mutta opetusohjelma edellyttää, että napsautat asetuspainiketta, joka on 2 cm ruudun vasemmalla puolella, joten sitä ei voi napsauttaa. Lähetin viestin tukitiimille ja odotan vastausta, mutta tällä hetkellä ei mitään. Jos tämä korjataan/korjataan, päivitän sen vastaavasti.
Kirjaa sinut säännöllisesti ulos pelistä, mikä aiheuttaa ärsyttävän Facebook F2A -kirjautumisprosessin. Animaatiot taistelussa ovat hitaita, mikä pakottaa sinut simuloimaan taisteluita. Simuloi jo lyötyt tasot ovat hyviä, mutta tarvitset Sim Tickets -lippuja, jotka sinun on ostettava oikealla rahalla. Heidän jakamansa liput eivät kata sim-määrää, jonka teet edes satunnaisena pelaajana. Hero Collectorin Sim-näkökohtien rahallistaminen on erittäin ahnetta, ja olen saanut tarpeekseni. Poistetaan.
Hei Haluaisin kertoa teille, että turnaustila ei toimi, joten kun laitan hahmoni, peli kaatuu, ellei laita niitä nopeasti ja aloitan pelaamisen ja se kaatuu, joten laita päivitys, vilpittömästi
mahtava, hauska, erinomainen ja hauska (muokkaa vuonna 2021) Olin silloin melkein 8-vuotias, joten en tiennyt pilkuista ja kokonaisista lauseista, mutta nyt tiedän.
Pystyy edetmään vain niin pitkälle, ennen kuin siitä tulee palkkaa pelata tai ainakin mennä pidemmälle
Haluun Nahkapään tähän
Kasvoin tmnt:n kanssa, miksi se saa 1 tähden. Muut 4 puuttuvaa tähteä ovat puuttuvia kohteita. Olin tarpeeksi tyhmä tilatakseni 10 dollaria, kun leikkisin lasteni kanssa ja tein sisältöä peliin, mutta uudelleenjulkaisun oli tarkoitus tulla paketin mukana (kallis paketti) ja kun teet sen, et 'et saa sitä ja kun pyydät heiltä sitä, he haluavat kuitin mainituista tuotteista, jotka eivät ole kuitit siitä, joten saat luuston pienestä määrästä mutegeenia päivässä, eli kaikki tilaus kahdelle ensimmäiselle kuukaudelle
Rakastan tätä peliä, olen pelannut sitä ensimmäisestä päivästä lähtien isäni puhelimella, nyt omallani, sanon vain, että se on mahtavaa 👏
Tämä peli on hauska ja siinä on niin monia erilaisia pelaajia
Vaikuttaa siltä, että se olisi hieno peli, mutta koska olen ladannut sen, en saa peliä vastaamaan. Napautan näyttöä jatkuvasti yrittäen hyökätä, mutta mitään ei tapahdu. Ole hyvä ja korjaa tämä tärkeä ongelma!
Hämmästyttävä! TMNT ON MAHTAVAA!!! sonicspeedtime sarjakuvantekijä.
Tarvitsee lisätietoa joka kerta
Nautin todella tästä pelistä työkatkon aikana, ja tämä TMNT:n iteraatio on todellakin yksi suosikeistani alkuperäisen sarjakuvan ja pitkien elokuvien ohella. Täydellinen niille, jotka rakastavat IP:tä ja joilla ei ole koko maailmassa aikaa investoida peliin, kun he voivat sen sijaan vain hypätä sisään ja ulos.
Haluan tietää mitä tapahtui eilen en voi päästä peliin, se kirjoittaa minulle sen ylläpidon alaisena ja sen jälkeen en voi päästä dojo-jäseneen.!!!!!!! Olen ollut jo pitkään jäsenenä...... Ratkaise minulle ongelma....
Pidän todella tästä pelistä. Hahmot, taideteokset, tapahtumat ja tarina ovat mahtavia. En pysty enää pelaamaan, lataa vain lisää tiedostoja ja se jumiutuu. Olen yrittänyt ladata useita kertoja uudelleen lisäpäivityksen, jolla on edelleen sama ongelma. Olen hukannut melko vähän aikaa yrittääkseni ladata uudelleen, enkä silti pysty pelaamaan kuten ennen.
tässä pelissä rakastan sitä, että voit nostaa sankarisi tasoa saada uusia avoimet korttipakkaukset taistella vihollisia vastaan tarinatilassa taistella muita pelaajia turnauksessa saada DNA-pisteitä ja muuta haasteista suorittaa päivittäiset tehtävät päivittäiset tehtävät ja saavutukset ja paljon muuta!
2 tähteä, koska siellä on muutamia bugeja, mutta olen myös kasvanut tmnt:n kanssa, joten joo, se ei ole niin huono verrattuna vuoden 1990 sarjakuvaan ja ne maksoivat paljon rahaa, koska olen arvioinut muiden ihmisten arvosanat heyyyyyy tämä ei ole dawnloading
Peli on tarpeeksi hauska, mutta aina kun pääsen siihen, vaatii enemmän dataa tämä on turhauttavaa ja minusta tuntuu tarpeettomalta miksi en vain päivittää
ihan hirveen huono peli
Okei, kuten vuosien 2020 ja 2016 välillä, se oli hyvä, mutta peli ei ole saanut virhepäivitystä 4 vuoteen, mikä on huono todella huono, halusin antaa 1 tähden ainoan syyn, miksi luultavasti pelaat tätä, jos wifisi on puolet kun kirjaudun sisään tililleni, mikä ärsytti minua kovasti, aion ladata tämän vielä kerran nähdäkseni paraneeko se
Tosi hyvä
Peli, jos pidit siitä, mutta se ei anna minun päivittää sitä, joten minun on ehkä oltava siellä 4 Starviewiin asti